1. Tuyển Mod quản lý diễn đàn. Các thành viên xem chi tiết tại đây

Các địa chỉ học tiếng Anh tốt ở Hà nội

Chủ đề trong 'Tìm bạn/thày/lớp học ngoại ngữ' bởi sad1, 21/11/2002.

Trạng thái chủ đề:
Đã khóa
  1. 1 người đang xem box này (Thành viên: 0, Khách: 1)
  1. britneybritney

    britneybritney Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    08/05/2002
    Bài viết:
    4.404
    Đã được thích:
    0
    Ở ngay trên đầu trang ý chị, có cái chữ Tìm Kiếm ngay dưới dòng "Xem thông tin chi tiết về diễn đàn" đấy thôi.
  2. britneybritney

    britneybritney Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    08/05/2002
    Bài viết:
    4.404
    Đã được thích:
    0
    Ở ngay trên đầu trang ý chị, có cái chữ Tìm Kiếm ngay dưới dòng "Xem thông tin chi tiết về diễn đàn" đấy thôi.
  3. bocap1311

    bocap1311 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    21/05/2004
    Bài viết:
    20
    Đã được thích:
    0

    Các bạn thân mến,
    Tập đoàn giáo dục Việt Mỹ AAC - 65 Quán Sứ, Hà Nội hiện đang thực hiện một chương trình khuyến học đặc biệt giành cho tất cả các bạn có mong muốn đầu tư học tiếng Anh chuyên sâu để chuẩn bị cho một tương lai vững chắc, đặc biệt là trong thời đại hội nhập quốc tế hiện nay.
    Chương trình khuyến học sẽ bắt đầu từ 20/9/2004, dự kiến kéo dài tới 20/10/2004, bao gồm:
    - Tổ chức thi miễn phí cấp chứng chỉ quốc tế của trường đại học Michigan ( Hoa Kỳ), công nhận trình độ ngôn ngữ của bạn giống như bạn đã hoàn thành một khoá học tại trường Michigan.
    - Giảm học phí cho những học viên có trong tay Discount Voture (phiếu giảm học phí); cụ thể, một khoá học trước kia fee trọn gói là $280/năm, thì trong đợt khuyến học, sẽ chỉ còn $250/năm. Những bạn đến sớm trong tháng 9 sẽ còn được giảm thêm nhiều phụ phí khác.
    - ...
    Mọi chi tiết, mời các bạn liên hệ trực tiếp:
    - Trưởng phòng quản lý đào tạo AAC: Mr Tony
    Mobile: 0912475441
    - Project Assistant: Ms Nhung
    Home phone: 8563787
    Mobile: 9142370
    Xin cảm ơn các bạn!
  4. lethuy141286

    lethuy141286 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    25/09/2004
    Bài viết:
    69
    Đã được thích:
    0
    cac ban dung tham re ma vao nhung trungtam tieng ang vo van. tien mat ma chang ra cai gi dau, minh da di hoc qua cac trung tam ,minh thay hoi dong anh la tot nhat> CO phong thu vien hien dai cho cac ban ren luyen ki nang nghe noi> Ohanoi chi co 2 trung tam ido va britíchouncil la co the tin tuong thoi
  5. lovely_pig1987

    lovely_pig1987 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    20/08/2003
    Bài viết:
    363
    Đã được thích:
    0
    IDO là trung tâm nào ạ?
    Em thấy Language Link học cũng đc đấy chứ ạ?
  6. lethuy141286

    lethuy141286 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    25/09/2004
    Bài viết:
    69
    Đã được thích:
    0
    O HANOI CHI CO IDP VA BRITISHCOUNCIL LA DUOC CONG NHAN THOI
    VA O DO DIEN RA CAC KI THI IELTS , BEC, PET....................
    VA O DO TRANG THIET BI CUC KI HIEN DAI DU DE CAC BAN NGAC NHIEN DO
  7. thichdulich

    thichdulich Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    16/07/2004
    Bài viết:
    817
    Đã được thích:
    0
    nhưng giá để vào được đó khá mắc và những người muốn học như mình nhìn thấy cũng khóc thét đó! Trời ạ! Cao quá ! nhà mình không có điều kiện đâu! Nếu được thì chúng ta giúp đỡ nhau!
    let''s make thing better!
    Thanks!
  8. my_name_is_thuy

    my_name_is_thuy Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    28/07/2004
    Bài viết:
    15
    Đã được thích:
    0
    công nhận,chẳng ở đâu tốt hơn BC bây h,nhưng cía gì cũng có giá của nó..và giá ở đây là 270$/tháng
    tự học thì vẫn được thôi nhưng đi học thì vẫn có cái lợi hơn...
    hoặc ko thì làm thẻ thư viện thôi cũng tốt rồi..
  9. mvc

    mvc Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    25/02/2004
    Bài viết:
    1.706
    Đã được thích:
    1
    Hình như Ms. Thủy này là staff hay co-ordinator của BC hay sao mà quảng cáo cho BC khiếp thế?
    Dưới đây là một số khoá học về Biz English cùng học phí để tham khảo (nhớ là để tham khảo thôi nhe chứ MVC không khuyếb khích mọi người học đâu đấy)

    Business Skills

    English for Adults

    PROFESSIONAL BUSINESS WRITING SKILLS
    Our professional business writing courses will develop your ability to deal with a wide range of modern business correspondence. This course combines a product and process approach to the development of writing skills. Several sessions will be conducted in the multi-media centre to create a realistic modern-day business environment.
    Professional Business Writing Skills 1 (Intermediate Level)
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost $300
    Course content includes:
    Composing e-mails and memos; offering advice; enquiring and requesting; inviting, accepting and refusing; making reservations; making a complaint and dealing with complaints; arranging a visit and confirming arrangements; placing an order and responding to enquiries?T making a recommendation and drafting and evaluating correspondence.
    Professional Business Writing Skills 2 (Upper Intermediate Level)
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost $300
    Course content includes:
    Establishing levels of formality and diplomacy; invitations to social events and conferences; introducing to a company; internal proposals; applying for a job, accepting and refusing; writing references and performance review; composing a product description; making a complaint and dealing with complaints; arranging and amending an itinerary; making meeting agendas and taking minutes and making recommendations in a report.


    REPORT WRITING SKILLS
    Our business report writing courses will develop your ability to approach the writing of reports in a organised and professional manner. The skills and language necessary to produce high-quality reports are practised and developed on these courses. Completion of homework will help to gain the maximum benefit from this course.
    Professional Report Writing Skills 1 (Intermediate Level)
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost: $300
    Course content includes:
    Identifying the parts of a report; establishing the objectives of a report; organising and ordering ideas; writing and supporting an argument; writing a summary; describing findings; making recommendations; coherency; drawing conclusions; analysing and evaluating reports; e***ing and redrafting reports, and completing reports from notes.
    Professional Report Writing Skills 2 (Upper Intermediate Level)
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost: $300
    Course content includes:
    Identifying audience and purpose; establishing the objectives of a report; organisational principles; writing and supporting an argument; summarising, concluding and recommending; highlighting similarities and differences; chronological sequencing; analysing, evaluating and rewriting; understanding what makes a good report, and completing reports from notes and texts.


    NEGOTIATION SKILLS
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost $300
    Our negotiations skills course will help you to develop your ability to listen actively to others and give you the language components and skills needed to develop effective oral communication skills and confidence as a negotiator.
    Course content includes:
    preparing for a negotiation; establishing clear objectives; stating opening positions; presenting and developing a point of view; interrupting and clarifying; countering opposition; closing effectively; effective questioning and being persuasive.


    PRESENTATION SKILLS
    Maximum class size: 12 students
    Course Length: 32 hours
    Cost: $300
    On this course you are filmed making an initial presentation, and then work on improving this step by step. A variety of short presentations are made by individuals and groups as the course progresses. Final presentations are also filmed so that on completion of this course you have a permanent record of your progress.
    Course content includes:
    establishing the purpose of a presentation; planning and preparation; contents and structure; staging a presentation; the language of effective openings and closings; differentiating between formal and informal language; creating and using visual aids; the importance of body language; handling questions; effective delivery; emphasis and intonation; typical expressions, and evaluation of presenting techniques.


    BUSINESS COMMUNICATION SKILLS
    These courses aim to develop your ability and confidence to communicate effectively in a business context. These courses are designed to provide the language needed to conduct business in an international environment with a focus on speaking, listening and writing skills. At each level, students will develop business-related lexis, participate in role-plays and discussions and work co-operatively to pool and share ideas.
    Business Communication Skills 1 (Lower Intermediate)
    Maximum class size: 12 students
    Course length: 32 hours
    Cost $300
    An introductory course to the language skills needed for a variety of business situations.
    Course content includes:
    Talking about your job and your organisation; business socialising; answering the telephone; basic business correspondence; numbers and figures; interrupting and clarifiying in meetings; giving and asking for opinions in meetings; describign trends and note-taking techniques.
    Business Communication Skills 2 (Intermediate)
    Maximum class size: 12 students
    Course length: 32 hours
    Cost $300
    An intermediate level course for students who already have a grasp of the basics.
    Course content includes:
    Socialising in the business world; telephoning; business correspondence; presenting in English; describing trends and figures; note-taking; basic report writing; the language of meetings.
    Business Communication Skills 3 (Upper Intermediate)
    Maximum class size: 12 students
    Course length: 32 hours
    Cost $300
    For students who have a good command of the language and skills needed in the business world.
    Course content includes:
    Communicating in business situations; telephone techniques; business travel; dealing with problems; note-taking and summarising; negotiating; presenting in English; the language of meetings.

    (Nguồn: http://www.britishcouncil.org/vietnam/)
    Được mvc sửa chữa / chuyển vào 11:57 ngày 27/09/2004
  10. beeminh

    beeminh Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    04/04/2002
    Bài viết:
    1.684
    Đã được thích:
    0
    Beeminh thấy học tiếng anh giao tiếp thì học ở đâu cũng na ná nhau, chẳng chỗ nào trội hơn cả. Hội đồng anh chỉ hơn khi học IELTS thôi. Đó là ý kiến của bản thân beeminh.
Trạng thái chủ đề:
Đã khóa

Chia sẻ trang này