1. Tuyển Mod quản lý diễn đàn. Các thành viên xem chi tiết tại đây

Lặng ...!!!

Chủ đề trong 'Thi ca' bởi iron_monkey, 06/03/2004.

  1. 1 người đang xem box này (Thành viên: 0, Khách: 1)
  1. UF0

    UF0 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    06/10/2003
    Bài viết:
    592
    Đã được thích:
    0
    [​IMG]
    SS
    ^^
    Được UF0 sửa chữa / chuyển vào 17:06 ngày 10/04/2006
  2. phocay

    phocay Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    17/01/2006
    Bài viết:
    14
    Đã được thích:
    0
    Hình như có gì mới, chưa thấy em nói với anh?
  3. UF0

    UF0 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    06/10/2003
    Bài viết:
    592
    Đã được thích:
    0
    À ừ, có SIM mới. Nhắn 091x057087 mấy lần rồi mà
    p/s: Mới vô đến bán kết thôi, còn xa ... xa ...
  4. gio_mua_dong_bac2001

    gio_mua_dong_bac2001 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    20/04/2004
    Bài viết:
    967
    Đã được thích:
    0
    Chường cái mẹt ra cho mày ghét.....Rồi làm tí tửu mừng avatar mới. Tồn ở đáy chén là cái nợ "một nửa tang bồng" đấy.....
    [​IMG]
    Được gio_mua_dong_bac2001 sửa chữa / chuyển vào 22:49 ngày 12/04/2006
  5. UF0

    UF0 Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    06/10/2003
    Bài viết:
    592
    Đã được thích:
    0
    [​IMG]
  6. iron_monkey

    iron_monkey Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    29/11/2002
    Bài viết:
    2.219
    Đã được thích:
    0

    ... Vẫn lối đi ngày cũ, vẫn mùi cỏ quấn đâu đây. Sao không thấy màu xanh của cây, không thấy nữa màu vui của gió. Chỉ có lá vàng ngả úa.
    Màu nhớ.
    Màu thương.
    Không dám đi về đến cuối con đường, cứ sợ vết thương lòng nảy vỡ. Sẽ chẳng bao giờ có nữa ...
    Một cơn mơ.
  7. thanhminh

    thanhminh Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    01/01/1970
    Bài viết:
    1.306
    Đã được thích:
    0
    Ôi, nó lại dùng cái avatar ngày xưa. Làm mình nhớ lại lần chửi nhau với nó Trổ tài đoán chữ một thời
  8. iron_monkey

    iron_monkey Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    29/11/2002
    Bài viết:
    2.219
    Đã được thích:
    0

    Ừ, mới đó gần đã 5 năm rồi.
  9. iron_monkey

    iron_monkey Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    29/11/2002
    Bài viết:
    2.219
    Đã được thích:
    0
    Gardner?Ts Nine Intelligences
    [​IMG]
    ?oIT?TS NOT HOW SMART YOU ARE THAT MATTERS,
    WHAT REALLY COUNTS IS HOW YOU ARE SMART.?
    Howard Gardner.
    The nine intelligences identified by education professor Howard Gardner of Harvard University:
    LINGUISTIC INTELLIGENCE refers to an individual?Ts capacity to use language effectively as a vehicle of expression and communication. (Examples: poets & writers) Students with this kind of intelligence enjoy writing, reading, telling stories or doing crossword puzzles.
    LOGICAL-NUMERICAL INTELLIGENCE [Gardner: Logical-Mathematical] refers to an individual?Ts capacity to think logically, use numbers effectively, solve problems scientifically and discern relationships and patterns between concepts and things. (Example: mathematicians and scientists) Students strong in this intelligence are interested in patterns, categories and relationships. They are drawn to arithmetic problems, strategy games and experiments.
    SPATIAL-GEOMETRICAL INTELLIGENCE [Gardner: Spatial] refers to the capacity to think visually and orient oneself spatially. In ad***ion, spatially intelligent people are able to graphically represent their visual and spatial ideas (Examples: artists, decorators, architects, surveyors, inventors, and guides). These students think in images and pictures. They may be fascinated with mazes or jigsaw puzzles, or spend free time drawing, playing computer games, or daydreaming.
    BODILY-KINESTHETIC INTELLIGENCE refers to the capacity of using onê?Ts own body skillfully as a means of expression or to work skillfully to create or manipulate objects (Examples: dancers, actors, athletes, sculptors, surgeons, mechanics and craftspeople). These students process knowledge through bodily sensations. They are often athletic, dancers or good at crafts such as sewing or woodworking.
    MUSICAL INTELLIGENCE refers to the capacity to appreciate a variety of musical forms in ad***ion to using music as a vehicle of expression. Musically intelligent people are sensitive to rhythm, melody, and pitch (Examples: singers, musicians, and composers). Musical students may always be singing or drumming to themselves. They are usually quite aware of sounds others may miss. These students are often discriminating listeners.
    INTERPERSONAL INTELLIGENCE refers to the capacity to appropriately and effectively respond to other people and understand their feelings (sales people, social directors, travel agents). Students who are leaders among their peers, who are good at communicating and who seem to understand others?T feelings and motives. [Broken into two of five ?oemotional intelligences? by Peter Salovey at Yale: recognizing emotions in others and handling relationships, as popularized by Daniel Goleman in 1995.]
    INTRAPERSONAL INTELLIGENCE refers to the capacity to accurately know onê?Ts self, including knowledge of onê?Ts own strengths, motivations, goals, and feelings (Examples: entrepreneurs, therapists). These students may be shy. They are very aware of their own feelings and are self -motivated. [Broken into three of five ?oemotional intelligences? by Peter Salovey at Yale: knowing onê?Ts own emotions, managing emotions, and motivating oneself, as popularized by Daniel Goleman in 1995.]
    NATURALIST-ENVIRONMENTAL INTELLIGENCE refers to the capacity to associate onê?Ts self to nature, animals, and the environment. (Examples: park rangers, animal trainers, biology instructors, environmentalists etc.).
    EXISTENTIAL INTELLIGENCE refers to the sensitivity and capacity to tackle deep questions about human existence, such as the meaning of life, why do we die, and how did we get here.
    1999.​
  10. iron_monkey

    iron_monkey Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    29/11/2002
    Bài viết:
    2.219
    Đã được thích:
    0
    [​IMG]
    độc tấu.

Chia sẻ trang này