1. Tuyển Mod quản lý diễn đàn. Các thành viên xem chi tiết tại đây

Rao bán slogan

Chủ đề trong 'Ý tưởng - Sáng tạo' bởi phuongkika, 16/07/2007.

  1. 0 người đang xem box này (Thành viên: 0, Khách: 0)
  1. hungqttb

    hungqttb Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    17/01/2005
    Bài viết:
    13
    Đã được thích:
    0
    Bác này mời mà chằng cho địa chỉ, chán quá.
  2. groupttt

    groupttt Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    19/04/2007
    Bài viết:
    234
    Đã được thích:
    0
    Slogan, slogan, slogan. Có ai cần design logo không nhỉ ?
  3. zippie

    zippie Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    28/06/2007
    Bài viết:
    5
    Đã được thích:
    0
    Ặc ặc ... Mấy ông nội trong này toàn là dân cò mồi cho FTP và mấy công ty internet mà thôi ... Giống như báo lá cải, tự đóng trò cho xôm tụ, vui cửa vui nhà . Hể mà bà con tà tà vô góp ý thì ắt hợp đồng internet sẻ liên tục gia tăng, các cửa hàng cho thuê internet cũng theo đó mà nhân đôi doanh số ...
    Ặc ặc, cái này gọi là làm cho đồng tiền luân chuyển ... khả khả khả
    Nhà bác chủ Topic làm em cười sặc mẹ nó mất ngụm cafe ..
    "Hủ tíu không thể thiếu!"
    khẳng định xong, Em-xi quay sang khán giả và cười duyên
    "Không thể thiếu nhưng tôi từ nhỏ đến giờ tôi chưa từng ăn nó (ặc ặc ... nhờ tôi chỉ ăn toàn thịt chó ặc ặc ặc ... dù bây giờ chó lành (không có ghẻ) kiếm hơi ... khó (ghớm, em xài từ cũng vần điệu quá các bác nhể ?)
    Các bác khách hàng làm ơn đừng làm khó hỏi ngược lại rằng "Thế không thể thiếu thì tại vì đâu chú mày không hề yếu dù từ nhỏ chưa hề ăn hủ tíu ???"
    Thiệt đúng là ở trong văn phòng chẳng biết phải làm gì nên ngủ gục rồi sinh ra nói nhãm cho vui (Hay là bác đang ăn lương của TTVNOL và FTP, ngồi đây ra topic câu khách ?
    (Ặc ặc ặc ... chọc bác tí, mong bác đừng tức khí mà nóng đầu, ảnh hưởng môi trường sống của ... lủ chí)
    Các bác lạm dụng riết rồi tiếng Việt nhìn đâu cũng thấy toàn là đao to búa lớn .. Ặc ặc ... bác nào làm ơn chỉ em ăn một ổ bánh mì thịt thì làm cách nào để cho nó có phong thái riêng đi. Phải nhất định bảo nhà quán xịt ... nước mắm nhỉ vào ổ bánh mì thay vì nước tương à ? CHay, để cho "đậm đà bản sắc" thêm tí nữa thì nhất định phải đòi cho bằng được loại nước mắm Phú Quốc - mà phải có giấy chứng nhận là loại nước mắm làm từ cá cơm nhá, cá tạp là không được đâu đấy ...)
    Hay là để "nâng tầm phong thái" lên một tầm (phào) cao hơn nữa (ặc ặc), em phải nên pha vào ổ bánh mì tí ... cải kim chi cho nó có chất Hàn Quốc (ặc ặc ặc) ????
    Hời ... đã vậy còn phang vào chữ Style cho nó có vẻ "Hàn lâm", dịch đúng tiếng Anh nhá ...
    Kính thưa nhà bác, em cứ tưởng nào giờ thức ăn thì quan trọng nhất phải là cái Taste (hương vị), rồi đến cái khung cảnh (sạch sẻ, mát mẻ ) rồi thì mới đến chất lượng phục vụ, rồi giá cả ...
    Chứ thú thật ngồi nghĩ nát óc mà em vẫn không thông cho được cái khoản làm thế nào để tạo một "phong cách" khi đứng gặm một ổ bánh mì ngoài việc "sáng tạo" và thay thế nước mắm thay vì nước tương ...
    Bác còn đi xa hơn bằng việc phong cho bánh mì cái mác "Proud to be Vietnamese ..." qua câu "chân lý" thể hiện mình là người Việt kiểu như :
    "Món ăn của người Việt năng động" hoặc " Phong cách mới của người Việt trẻ" hoặc" Cùng tiến bước với người Việt trẻ"
    Cám ơn bác đã cho em hiểu được văn hoá của người Việt mình nhá! Cám ơn bác đã cho em biết căm thù bọn Tây Phương thực dân khi xưa khi dám đô hộ và đồng hoá dân ta đến mức các thế hệ sau này lầm tưởng rằng gạo là thức ăn chính của cha ông mà quên đi mất rằng chính bánh mì mới là thức ăn thuần tuý của dân Việt . Một " Phong thái" ẩm thực quá chi là ... phong thái đến độ bán Tây ùn ùn giã từ cơm nấu bằng gạo và nhận vơ lấy bánh mì làm của riêng cho chúng nó đến ngày nay ... Để rồi dân Việt phải ngậm ngùi ăn cơm nấu bằng gạo, kể từ ... dạo ấy (hẩy hẩy hẩy)
    Mả cha mấy thằng thực dân dám ăn cắp bản quyền công thức bánh mì - một nét văn hoá mấy ngàn năm của cả một dân tộc - rộng hơn nữa là cả một ... lục địa (mịa mịa mịa) rồi "đánh tráo, thay thế bằng gạo . Loại thức ăn truyền thống hàng ngàn năm của chúng nó ...
    Hic hic, cám ơn bác đã truyền cho em một "ý thức hệ" mới, cao vòi vọi, nhìn rộng và xa, ngược cả về vài ngàn năm trước, lúc mà dân tộc ta vẫn còn giữ được nền "văn hoá" ẩm thực (Ậy, em lai. mắc lây cái tật đụng gì cũng phải "nâng cấp" lên thêm một tầm mới cho nó quành tráng tí . Cái gì cũng phải moi và ... ấn thằng em "văn hoá" vào diễn văn thì thiên hạ mới nể trình độ "quành tráng" của mình chứ lị - Hị hị hị ).
    Cái "nét" ẩm thực chính cống với bánh mì - vâng, bánh mì kẹp thịt cầy - sẻ lại có dịp trở về lại với cội nguồn dân tộc ta (thằng Hàn Quốc thích ăn thịt cho ''cũng bởi vì nó ... là hậu duệ của mình đấy! )

    Chúng ta sẻ cùng nhau khẳng định với thế giới một lần cuối cùng rồi thôi nhá, rằng:
    "Các ngài hãy trả lại cái văn hoá đích thực ngàn đời của cha ông chúng tôi - là bánh mì! - và hãy nhận trở lại cái "văn hoá" (hay là cái ... phương pháp ? Công thức ? Ối giời, phải gọi là "văn hoá" thì thiên hạ mới nể mình chứ lị!) ... Các ngài hãy nhận lại một sự thật lịch sử là chính các ngài mới thực chất là dân ....
    Ăn gạo !!!
    Còn chúng tôi mới chính cống là dân ăn ... bánh mì! OK Salem !
    (Em viết tới đâu rồi nhể ??? Bác làm em ... rối trí quá)
    Ặc ặc ặc ...
    Kỳ này em sẻ vác đơn đi kiện thằng Mỷ vì cái tội dám lấy món Hot Dog làm món ăn đại diện cho chúng nó (Đi coi Baseball hay Football gì thì chúng cũng chỉ ăn toàn bánh mì kẹp thịt chó không thôi đấy ạ ...)
    Chính phủ Mỷ phải giả lại cho dân Việt Nam - cả vốn lẫn lãi cộng thêm cả tiền công viết copyright ... tiền bản quyền món Hot Dog với các bằng chứng sau:
    1. Chỉ có VN mới ăn thịt chó (Hàn Quốc bắt chước là tại vì chúng là hậu duệ của ngưỜi Việt ta - em sẻ đưa chuyện Hoàng tử họ Lý gì gì đó ra làm bằng).
    2. Và là thì ... ngoài việc thịt chó là bằng chứng hùng hồn nhất, là nét "văn hoá" lâu đời, "đậm đà bản sắc dân tộc" ta ... còn thêm phát hiện khoa học mới của bác chủ Topic nhà ta với công trình vận động, "thay đổi tư duy", chỉ có "Người Việt chính cống mới ăn bánh mì!" Hay nói cách khác là Phải ăn bánh mì thì mới là người Việt, thậm chí người Việt cũng có nhiều loại, nhưng tựu trung thì loại ưu tú nhất, tức là loại "người Việt năng động" hoặc "người Việt trẻ". Còn loại người Việt chậm chạp, già cả thì chỉ đáng ... ăn cơm
    Mà em khâm phục bác ghê đi, bác nói đúng không chê vào đâu được . Cái bọn người Việt "chậm chạp" "Già cả" đấy thường thì .... ít răng lắm (chưa kể khá nhiều thành phần chỉ xài toàn ... răng giả há há há
    , nên cho bọn chúng ăn ... cơm cũng phải thôi .
    Bác làm em "bối rối" quá bác ạ
  4. nhathuoconline

    nhathuoconline Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    30/05/2006
    Bài viết:
    1.852
    Đã được thích:
    0
    Pác nào cho slogan cái trang trong chữ ký của em với , nếu em thấy hay sẽ vote cho ngàn * lun
  5. nokia2910

    nokia2910 Thành viên rất tích cực

    Tham gia ngày:
    02/03/2002
    Bài viết:
    1.721
    Đã được thích:
    0
    Viết theo kiểu phuongkika nè
    Nhà online-một phong cách xì tai
    Chết cười với cái topic này mất
  6. namcod

    namcod Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    27/06/2007
    Bài viết:
    1.066
    Đã được thích:
    0
    bác hơi quá lời
  7. chuthado

    chuthado Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    04/04/2007
    Bài viết:
    54
    Đã được thích:
    0
    Chào các bác! em đọc đọc porum mà thấy hay hay. nên em cũng muốn viết một slogan cho công ty mình. nếu bác nào cảm thấy có năng khiếu em xin trả thù lao theo đúng công xức. Bác nào rảnh liên lạc em xin mời coffe để em giới thiệu công ty
  8. mbizie

    mbizie Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    10/05/2007
    Bài viết:
    2
    Đã được thích:
    0
    góp vui với e phươngkk tí:::
    The 100 Most Influential Taglines Since 1948
    1. Got milk? (1993) California Milk Processor Board
    2. Don?Tt leave home without it. (1975) American Express
    3. Just do it. (1988) Nike
    4. Where?Ts the beef? (1984) Wendy?Ts
    5. You?Tre in good hands with Allstate. (1956) Allstate Insurance
    6. Think different. (1998) Apple Computer
    7. We try harder. (1962) Avis
    8. Tastes great, less filling. (1974) Miller Lite
    9. Melts in your mouth, not in your hands. (1954) M&M Candies
    10. Takes a licking and keeps on ticking. (1956) Timex
    11. When it absolutely, positively has to be there overnight. (1982) FedEx
    12. Reach out and touch someone. (1979) AT&T
    13. A diamond is forever. (1948) DeBeers
    14. Finger-lickin?T good! (1952) Kentucky Fried Chicken
    15. The uncola. (1973) 7-Up
    16. Let your fingers do the walking. (1964) Yellow Pages
    17. There are some things that money can?Tt buy.
    For everything else there?Ts MasterCard. (1997) MasterCard
    18. What happens here, stays here. (2002) Las Vegas
    19. You?Tve come a long way, baby. (1968) Virginia Slims Cigarettes
    20. We bring good things to life. (1981) General Electric
    21. Please don?Tt squeeze the Charmin. (1964) Charmin
    22. Does she or doesn?Tt she? (1964) Clairol
    23. Have it your way. (1973) Burger King
    24. I can?Tt believe I ate the whole thing. (1966) Alka-Seltzer
    25. Come alive! You?Tre in the Pepsi generation. (1964) Pepsi
    26. The ultimate driving machine. (1975) BMW
    27. The quicker picker-upper. (1991) Bounty
    28. Look, Ma, no cavities! (1958) Crest
    29. Pork. The other white meat. (1986) National Pork Board
    30. Pardon me, do you have any Grey Poupon? (1980) Grey Poupon
    31. Friends don?Tt let friends drive drunk. (1992) U.S. Dept. of Transportation
    32. Have a coke and smile. (1979) Coca-Cola
    33. I love New York. (1977) NY State Dept. of Econ. Development
    34. Betcha can?Tt eat just one. (1981) Lay?Ts Potato Chips
    35. Think outside the bun. (1998) Taco Bell
    36. The mind is a terrible thing to waste. (1972) United Negro College Fund
    37. It keeps going, and going, and going? (1989) Energizer Batteries
    38. Hey, Mikey?he likes it! (1972) Life Cereal
    39. This is your brain. This is your brain on drugs.
    Any questions? (1987) Partnership for a Drug-Free America
    40. They?Tre gr-r-r-eat! (1950s) Kellogg?Ts Frosted Flakes
    41. The happiest place on earth. (1960s) Disneyland
    42. Beef. It?Ts what?Ts for dinner. (late 1980s) National Cattlemen?Ts Beef Assn.
    43. With a name like Smucker?Ts, it has to be good. (1962) Smucker?Ts
    44. Nothing comes between me and my Calvins. (1979) Calvin Klein Jeans
    45. Is it live or is it Memorex? (1970s) Memorex
    46. Because I?Tm worth it. (1967) L?TOréal
    47. The few, the proud, the Marines. (1991) U.S. Marines
    48. Our repairmen are the loneliest guys in town. (1967) Maytag Appliances
    49. Put a tiger in your tank. (1964) Esso (Exxon)
    50. You quiero Taco Bell. (mid-1990s) Taco Bell
    51. How do you spell relief? R-O-L-A-I-D-S. (1970s) Rolaids
    52. This Bud?Ts for you. (1970s) Budweiser
    53. When EF Hutton talks, people listen. (mid-1980s) EF Hutton
    54. It?Ts everywhere you want to be. (1988) VISA
    55. I?Tve fallen and I can?Tt get up. (1990) LifeCall
    56. We make the money the old-fashioned way?"we earn it. (1980s) Smith Barney
    57. Intel Inside. (early 1990s) Intel
    58. Don?Tt get mad. Get GLAD. (early 1980s) GLAD
    59. Like a rock. (1990) Chevy Trucks
    60. It takes a tough man to make a tender chicken. (1972) Perdue Chicken
    61. We will sell no wine before its time. (1970s) Paul Masson
    62. Fly the friendly skies. (1966) United Airlines
    63. Lifts and separates. (1960s) Playtex Cross-Your-Heart Bra
    64. Thank you for your support. (1985) Bartles & Jaymes
    65. Try it, you?Tll like it. (1970s) Alka-Seltzer
    66. Think small. (1962) Volkswagen
    67. We answer to a higher authority. (1975) Hebrew National
    68. Get a piece of the rock. (1970s) Prudential
    69. The world?Ts favourite airline. (1983) British Airways
    70. Nothing runs like a Deere. (1972) John Deere
    71. Leave the driving to us. (1950s) Greyhound
    72. The world?Ts online marketplace. (late 1990s) eBay
    73. Quality is job one. (1979) Ford
    74. Drivers wanted. (1995) Volkswagen
    75. Think outside the box. (1990s) Apple Computer
    76. Bayer works wonders. (1960s) Bayer Aspirin
    77. The relentless pursuit of perfection. (1990s) Lexus
    78. The king of beers. (1950s) Budweiser
    79. Hertz puts you in the driver?Ts seat. (1961) Hertz
    80. Cotton. The fabric of our lives. (1989) Cotton Incorporated
    81. I want my Maypo. (1956) Maypo
    82. RAID kills bugs dead. (1966) RAID
    83. Fosters?"Australian for beer. (1990s) Fosters Australian Beer
    84. Catch our smile. (1970s) Pacific Southwest Airlines (PSA)
    85. Pepperidge Farm remembers. (1970s) Pepperidge Farm
    86. Solutions for a small planet. (mid-1990s) IBM
    87. For those who think young. (1961) Pepsi
    88. My wife, I think I?Tll keep her. (1971) Geritol
    89. Never let ?~em see you sweat. (1980s) Gillette
    90. I?Td rather fight than switch. (1960s) Tareyton Cigarettes
    91. For fast, fast, fast relief. (1950s) Anacin
    92. A silly millimeter longer. (1970s) Chesterfield Cigarettes
    93. Take it all off. (1960s) Noxzema
    94. The spirit of ?T76. (1960s) Unocal
    95. It?Ts not a job. It?Ts an adventure. (1980s) U.S. Navy
    96. Did somebody say McDonald?Ts? (1997) McDonald?Ts
    97. Ring around the collar. (1968) Wisk Laundry Detergent
    98. It?Ts not your father?Ts Oldsmobile? (1980s) Oldsmobile
    99. The toughest job you?Tll ever love. (1970s) U.S. Peace Corps
    100. Share moments. Share life. (1990s) Kodak
    --------------------------------------------------------------------------------
    Honorable Mention
    It?Ts not just for breakfast anymore. (1980s) Florida Orange Juice Growers Assn.
    I liked it so much I bought the company. (1978) Remington
    Sorry, Charlie. Starkist wants tuna that tastes good,
    not tuna with good taste. (1961) Starkist Tuna
    --------------------------------------------------------------------------------
    Celebrated Taglines Prior to 1948
    Only you can prevent forest fires. (U.S. Forest Service) 1944
    The beer that made Milwaukee famous. (Schlitz Beer) 1940
    Look sharp, feel sharp. (Gillette) 1940s
    Better living through chemistry. (DuPont) 1939
    The breakfast of champions. (Wheaties) 1935
    The pause that refreshes. (Coca-Cola) 1929
    When you care enough to send the very best (Hallmark) 1934
    Good to the last drop. (Maxwell House) 1926
    Ask the man who owns one. (Packard) 1925
    Always a bridesmaid, but never a bride. (Listerine) 1923
    I?Td walk a mile for a Camel. (Camel Cigarettes) 1921
    Say it with flowers. (FTD) 1917
    When it rains, it pours. (Morton Salt) 1911
    The champagne of bottled beer. (Miller High Life) 1906
    America?Ts most famous dessert (Jell-O) 1902
    His master?Ts voice. (Victor Talking Machine Company) 1899
    57 varieties. (H.J. Heinz Co.) 1896
    All the news that?Ts fit to print. (New York Times) 1896
    99.44% pure (Ivory Soap) 1882
    --------------------------------------------------------------------------------
    The 30 Most Influential Jingles Since 1948
    1. My bologna has a first name, it?Ts O-S-C-A-R. (1960s) Oscar Mayer
    2. Plop plop, fizz fizz, oh what a relief it is. (1970s) Alka-Seltzer
    3. Like a good neighbor, State Farm is there. (1971) State Farm Insurance
    4. Double your pleasure, double your fun. (1959) Wrigley?Ts Doublemint Gum
    5. Be all that you can be. (1981) U.S. Army
    6. For all you do, this Bud?Ts for you. (1970s) Budweiser
    7. A little dab?Tll do ya. (1950s) Brylcreem
    8. It?Ts the real thing. (1970) Coca-Cola
    9. Ace is the place with the helpful hardware man. (1970s) Ace Hardware
    10. You deserve a break today. (1971) McDonald?Ts
    11. Sometimes you feel like a nut, sometimes you don?Tt. (1953) Peter Paul Mounds/Almond Joy
    12. I?Td like to teach the world to sing... (1971) Coca-Cola
    13. I wish I were an Oscar Mayer Wiener. (1965) Oscar Mayer
    14. Two all beef patties, special sauce, lettuce, cheese, pickles, onions, on a sesame seed bun. (1975) McDonald?Ts
    15. Things go better with Coke. (1963) Coca-Cola
    16. In the valley of the jolly--ho-ho-ho!--Green Giant. (early 1960s) Green Giant
    17. There?Ts always room for J-E-L-L-O. (1950s) Jell-O
    18. I?Tm a pepper, he?Ts a pepper, she?Ts a pepper? (1970s) Dr. Pepper
    19. Just for the taste of it, Diet Coke. (1986) Diet Coke
    20. See the USA in your Chevrolet. (1950s) Chevrolet
    21. Nobody doesn?Tt like Sara Lee. (1972) Sara Lee
    22. Nothing says lovin?T like somethin?T from the oven. (1957) Pillsbury
    23. What would you do for a Klondike Bar? (early 1990s) Klondike Bar
    24. Winston tastes good like a cigarette should. (1954) Winston Cigarettes
    25. If you?Tve got the time, we?Tve got the beer. (1980s) Miller Beer
    26. You?Tll wonder where the yellow went when you brush your teeth with Pepsodent. (1953) Pepsodent Toothpaste
    27. Here?Ts to good friends. (1978) Lowenbrau Beer
    28. Rice-a-Roni, the San Francisco treat. (1961) Rice-a-Roni
    29. Away go troubles down the drain. (1956) Roto-Rooter
    30. Maxwell House coffee pot percolator theme (1961) Maxwell House
    --------------------------------------------------------------------------------
    Honorable Mention
    Meow, meow, meow, meow? (1976) Ralston Meow Mix
    I am stuck on Band-Aids ?~cause Band-Aids stuck on me. (early 1980s) Band-Aids
    Intel inside logo -- four-note theme (1994) Intel
    --------------------------------------------------------------------------------
    Celebrated Jingles Prior to 1948
    I?Tm Chiquita banana and I?Tve come to say ?" bananas have to ripen in a certain way? (Chiquita Banana) 1945
    Snap! Crackle! Pop! Rice Krispies. (Kellogg?Ts Rice Krispies) 1940s
    You can trust your car to the men who wear the star. (Texaco) 1940s
    Call for Philip Morris. (Philip Morris) 1934
    M?Tm! M?Tm! Good! (Campbell?Ts Soup) 1930s
  9. mbizie

    mbizie Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    10/05/2007
    Bài viết:
    2
    Đã được thích:
    0
    hồi xưa,
    cách đây mấy phút là timeline
    giờ là ABC
    __________
    Better by Adobe. Adobe
    The road will never be the same. Acura
    Ask about it at work. Aflac
    We know money. AIG
    Stronger than dirt. Ajax
    I can?Tt believe I ate the whole thing. Alka-Seltzer
    Mama mia, thatsa spicy meatball. Alka-Seltzer
    The relief goes on. Allegra
    You?Tre in good hands with Allstate. Allstate Insurance
    Doesn?Tt your dog deserve Alpo? Alpo Dog Food
    Works like a dream. Ambien
    Something special in the air. American Airlines
    Behold the power of cheese. American Dairy Association
    Don?Tt leave home without it. American Express
    Do more. American Express
    My life. My card. American Express
    For fast, fast, fast relief. Anacin
    Legendary reliability. APC
    Think different. Apple Computer
    The power to be your best. Apple Computer
    Think outside the box. Apple Computer
    Reach out and touch someone. AT&T
    The world?Ts networking company. AT&T
    Never follow. Audi
    We try harder. Avis
    Higher standards. Bank of America
    Thank you for your support. Bartles & Jaymes
    Bayer works wonders. Bayer Aspirin
    Flick my Bic. Bic
    We mean clean. Bissell
    Life?Ts messy. Clean it up! Bissell
    Sheer driving pleasure. BMW
    The ultimate driving machine. BMW
    Better sound through research. BOSE
    The quicker picker-upper. Bounty
    When you?Tve got it, flaunt it. Braniff Airlines
    Fill it to the rim with Brim. Brim Decaffeinated Coffee
    Hope, triumph, and the miracle of medicine. Bristol-Myers Squibb Co.
    The way to fly. British Airways
    The world?Ts favourite airline. British Airways
    Wassup?! Budweiser
    The king of beers. Budweiser
    It just tastes better. Burger King
    Have it your way. Burger King
    Break through. Cadillac
    A can a week, that?Ts all we ask. California Almond Growers
    Got milk? California Milk Processor Board
    Calgon, take me away. Calgon Toiletries
    Between love and madness lies obsession. Calvin Klein
    Nothing comes between me and my Calvins. Calvin Klein Jeans
    I?Td walk a mile for a camel. Camel
    For negative people. CameraWorld
    What?Ts in your wallet? Capital One
    For virtually spotless dishes. Cascade
    Turning partnership into energy. ChevronTexaco
    Please don?Tt squeeze the Charmin. Charmin
    Get your own box. Cheez-It
    A silly millimeter longer. Chesterfield Cigarettes
    Like a rock. Chevy Trucks
    It?Ts not nice to fool Mother Nature. Chiffon Margarine
    Inspiration comes standard. Chrysler
    Will you be ready? Cialis
    Empowering the Internet generation. Cisco Systems
    Live richly. Citi
    If I?Tve only one life, let me live it as a blonde. Clairol
    Does she or doesn?Tt she? Clairol
    The antidote for civilization. ClubMed
    The source for computing and technology. CNET
    The most trusted name in news. CNN
    Coca-Cola refreshes you best. Coca-Cola
    The pause that refreshes. Coca-Cola
    Have a coke and smile. Coca-Cola
    The silver bullet. Coors
    Cotton. The fabric of our lives. Cotton Incorporated
    If you want to capture someone''s attention, whisper. Coty Perfume
    Healthy, beautiful smiles for life. Crest
    Look, Ma, no cavities! Crest
    Cooks who know trust Crisco. Crisco Vegetable Shortening
    Love it for life. Dannon Yogurt
    A diamond is forever. DeBeers
    Easy as Dell. Dell Computer
    You?Tll love the way we fly. Delta Airlines
    We love to fly and it shows. Delta Airlines
    We?Tre cooking now. Denny?Ts
    Restoring the joy of motion. DePuy Orthopedics
    We move the world. DHL
    Yellow. The new Brown. DHL
    Competition. Bad for them. Great for you. DHL
    Aren?Tt you glad you use Dial? Don?Tt you wish everybody did? Dial Soap
    The happiest place on earth. Disneyland
    Time to make the doughnuts. Dunkin Donuts
    The miracles of science. DuPont
    Better living through chemistry. DuPont
    The power of all of us. eBay
    The world?Ts online marketplace. eBay
    When EF Hutton talks, people listen. EF Hutton
    Nothing sucks like an Electrolux. Electrolux
    When you?Tre crazy for chicken. El Pollo Loco
    It keeps going, and going, and going? Energizer Batteries
    See your way forward. Epiphany
    Quality in everything we do. Ernst & Young
    Put a tiger in your tank. Esso (Exxon)
    Don?Tt just travel. Travel right. Expedia.com
    Good taste is easy to recognize. Fancy Feast
    Our business is the American dream. FannieMae
    Relax, it?Ts FedEx. FedEx
    The world on time. FedEx
    When it absolutely, positively has to be there overnight. FedEx
    Play. Laugh. Grow. Fisher-Price
    It?Ts not just for breakfast anymore. Florida Orange Juice Growers Association
    Built for the road ahead. Ford
    Ford has a better idea. Ford
    Quality is job one. Ford
    Fosters?"Australian for beer. Fosters Australian Beer
    Fair and balanced. Fox News
    Extinct is forever. Friends of the Animals
    Say it with flowers. FTD
    Imagination at work. General Electric
    We bring good things to life. General Electric
    Celebrate the moments of your life. General Foods
    Two words to the wise. Georgia Federal
    Babies are our business. Gerber
    Shouldn?Tt your baby be a Gerber baby? Gerber
    My wife, I think I?Tll keep her. Geritol
    Look sharp, feel sharp. Gillette
    The best a man can get. Gillette
    Never let ?~em see you sweat. Gillette Dry idea
    Don?Tt get mad. Get GLAD. GLAD
    The best tires in the world have Goodyear written all over them. Goodyear
    Leave the driving to us. Greyhound
    Pardon me, do you have any Grey Poupon? Grey Poupon
    It?Ts a great time to be alive. Guidant
    Don?Tt be vague, ask for Haig. Haig Scotch Whiskey
    When you care enough to send the very best. Hallmark
    American by birth. Rebel by choice. Harley Davidson
    Hey! How about a nice Hawaiian Punch? Hawaiian Punch
    We answer to a higher authority. Hebrew National
    Hertz puts you in the driver?Ts seat. Hertz
    57 varieties H.J. Heinz
    Invent. Hewlett Packard
    Pleasing people the world over. Holiday Inn
    The power of dreams. Honda
    Where?Ts the cream filling? Hostess Cakes
    We?Tre behind you every step of the way. Huggies
    Solutions for a small planet. IBM
    Intel Inside. Intel
    Manly yes, but I like it, too. Irish Spring Soap
    Pure clean, pure Ivory. Ivory Soap
    99.44% pure. Ivory Soap
    Jack?Ts back! Jack in the Box
    Don?Tt dream it. Drive it. Jaguar
    America?Ts most famous dessert. Jell-O
    Nothing runs like a Deere. John Deere
    The right relationship is everything. JPMorgan Chase Bank
    100% juice for 100% kids. Juicy Juice
    Thrive. Kaiser Permanente
    Every kiss begins with Kay. Kay Jewelers
    They?Tre g-r-r-r-eat! Kellog?Ts Frosted Flakes
    Start aging smart. Kellogg?Ts Smart Start
    Finger-lickin?T good! Kentucky Fried Chicken
    Nobody does chicken like KFC. KFC
    Kid tested. Mother approved. Kix Cereal
    Share moments. Share life. Kodak
    It?Ts time for clarity. KPMG
    What happens here, stays here. Las Vegas Convention and Visitors Authority
    Betcha can?Tt eat just one. Lay?Ts Potato Chips
    When banks compete, you win. LendingTree
    The relentless pursuit of perfection. Lexus
    I?Tve fallen and I can?Tt get up. LifeCall
    Hey, Mikey?he likes it! Life Cereal
    Always a bridesmaid, but never a bride. Listerine
    Because I?Tm worth it. L?TOréal
    Magically delicious. Lucky Charms
    Lucky Strike means fine tobacco. Lucky Strike
    Creating value through true convergence. Lucent Technologies
    Melts in your mouth, not in your hands. M&Ms
    Come to Marlboro Country. Marlboro
    There are some things that money can?Tt buy.
    For everything else there?Ts MasterCard. MasterCard
    Good to the last drop. Maxwell House
    I want my Maypo. Maypo
    Our repairmen are the loneliest guys in town. Maytag Appliances
    Passion for the road. Mazda
    Did somebody say McDonald?Ts? McDonald?Ts
    Is it live or is it Memorex? Memorex
    Tastes so good cats ask for it by name. Meow Mix
    Merrill-Lynch is bullish on America. Merrill-Lynch
    MGM means great movies. MGM
    Because so much is riding on your tires. Michelin
    Lose the carbs. Not the taste. Michelob Ultra
    Your potential. Our passion. Microsoft
    Where do you want to go today? Microsoft
    It?Ts Miller time! Miller Beer
    The champagne of bottled beer. Miller High Life
    Everything you always wanted in a beer. And less. Miller Lite
    Tastes great, less filling. Miller Lite
    Wake up and drive. Mitsubishi Motors
    One client at a time. MorganStanley
    When it rains, it pours. Morton Salt
    Medicine with muscle. Motrin
    Do the Dew. Mountain Dew
    Beef. It?Ts what?Ts for dinner. National Cattlemen?Ts Beef
    Association
    Take a bite out of crime. National Crime Prevention
    Council
    Pork. The other white meat. National Pork Board
    You could learn a lot from a dummy. Buckle up! National Highway Traffic Safety Administration
    Must see TV. NBC
    Break out of the ordinary. Nestles Butterfinger
    I love New York. New York State Division of Tourism
    All the news that?Ts fit to print. The New York Times
    Just do it. Nike
    At the heart of the image. Nikon
    Only fit for a king. Nine Lives. Nine Lives Cat Food
    Enjoy the ride. Nissan
    Connecting people. Nokia
    Take it all off. Noxzema
    The nighttime sniffling sneezing coughing aching stuffy
    head fever so you can rest medicine. NyQuil
    Taking care of business. Office Depot
    It?Ts not your father?Ts Oldsmobile anymore. Oldsmobile
    The mark of a man. Old Spice
    Changes everything. OneTouch
    Software powers the Internet. Oracle
    Ore-Ida! It?Ts all-righta! Ore-Ida
    No rules. Just right. Outback Steakhouse
    Grab the Southwest by the bottle. Pace Picante Sauce
    Catch our smile. Pacific Southwest Airlines
    Ask the man who owns one. Packard
    Slightly ahead of its time. Panasonic
    The flavor says butter. Parkay Margarine
    This is your brain. This is your brain on drugs. Partnership for a Drug-Free America
    We will sell no wine before its time. Paul Masson
    Pepperidge Farm remembers. Pepperidge Farm
    Come alive! You?Tre in the Pepsi generation. Pepsi
    The taste of a new generation. Pepsi
    For those who think young. Pepsi
    Pepsi-Cola hits the spot. Pepsi
    It takes a tough man to make a tender chicken. Perdue Chicken
    Where the pets go. Petco
    The best kept automotive secret in America. Peugeot
    Talk. They?Tll listen. Philip Morris
    Famously fresh. Planter?Ts Peanuts
    Lifts and separates. Playtex Cross-Your-Heart Bra
    The fun develops instantly. Polaroid
    Get a piece of the rock. Prudential
    Something to smile about. Quaker Oatmeal
    M?Tm, m?Tm, m?Tm, m?Tm, m?Tm?toasty! Quiznos
    Spirit of service. Qwest
    Ride the light. Qwest
    You?Tve got questions, we?Tve got answers. Radio Shack
    RAID kills bugs dead. RAID
    I liked it so much I bought the company. Remington
    How well do you share? Ricoh
    How do you spell relief? R-O-L-A-I-D-S. Rolaids
    Get out there. Royal Caribbean Cruise Lines
    Ingredients for life. Safeway
    Experience success. Salesforce.com
    Sanka?"everything you love about coffee. Sanka
    The beer that made Milwaukee famous. Schlitz
    Funny name. Serious sandwich. Schlotzky?Ts Deli
    Schhh! You know who? Schweppes
    We turn on ideas. Seagate
    Strong enough for a man, but made for a woman. Secret Deodorant
    The uncola. 7-Up
    It?Ts Shake and Bake, and I helped. Shake and Bake
    For the person who has everything, we have everything else. The Sharper Image
    Cover the earth. Sherwin Williams
    Always there in a pinch. Skoal
    We make the money the old-fashioned way?"we earn it. Smith Barney
    With a name like Smucker?Ts, it has to be good. Smucker?Ts
    Made from the best stuff on Earth. Snapple
    You are now free to move about the country. Southwest Airlines
    Now, that?Ts better. SPRINT PCS
    Obey your thirst. Sprite
    That was easy. Staples
    Sorry, Charlie. Starkist wants tuna that tastes good,
    not tuna with good taste. Starkist Tuna
    Eat fresh. Subway
    The network is the computer. Sun Microsystems
    Better snacking. Sunkist
    If it?Ts not SuperSoil, it?Ts just plain old dirt. SuperSoil
    There?Ts no equal. Sweet ?~N Low
    Think outside the bun. Taco Bell
    Head for the border. Taco Bell
    You quiero Taco Bell. Taco Bell
    Expect more. Pay less. Target
    I?Td rather fight than switch. Tareyton Cigarettes
    If it?Ts gotta be clean, it?Ts gotta be Tide. Tide
    Takes a licking and keeps on ticking. Timex
    Choose freedom. Toshiba
    Invest with confidence. T. Rowe Price
    Get the feeling. Toyota
    Silly rabbit, trix are for kids. Trix Cereal
    A vital part of your world. Tyco
    It?Ts hospital recommended. Tylenol
    Imagine it. Done. Unisys
    Time to fly. United Airlines
    The mind is a terrible thing to waste. United Negro College Fund
    The spirit of ?T76. Unocal
    What can Brown do for you? UPS
    Some of our best men are women. U.S. Army
    Friends don?Tt let friends drive drunk. U.S. Dept. of Transportation
    Only you can prevent forest fires. U.S. Forest Service
    Give a hoot, don?Tt pollute. U.S. Forest Service
    The few, the proud, the Marines. U.S. Marines
    We?Tre looking for a few good men. U.S. Marines
    It?Ts not a job. It?Ts an adventure. U.S. Navy
    The toughest job you?Tll ever love. U.S. Peace Corps
    I coulda had a V-8! V-8
    We never stop working for you. Verizon Wireless
    Can you hear me now?...Good! Verizon Wireless
    His master?Ts voice. Victor Talking Machine Co.
    You?Tve come a long way, baby. Virginia Slims Cigarettes
    Virginia is for lovers. The Virginia Tourism Commission
    It?Ts everywhere you want to be. VISA
    Visine gets the red out. Visine
    Think small. Volkswagen
    Drivers wanted. Volkswagen
    Fahrvergnugen Volkswagen
    For life. Volvo
    Always low prices. Always. Wal-Mart
    The next stage. Wells Fargo
    Where?Ts the beef? Wendy?Ts
    Western Airlines?the only way to fly. Western Airlines
    The breakfast of champions. Wheaties
    Ring around the collar. Wisk Laundry Detergent
    For a living planet. World Wildlife Fund
    We?Tre moving beyond documents. Xerox
    Believe. Yahoo! Personals
    Let your fingers do the walking. Yellow Pages
    Where technology means business. ZDNet
    The quality goes in before the name goes on. Zenith
  10. diachiso

    diachiso Thành viên mới

    Tham gia ngày:
    07/05/2007
    Bài viết:
    546
    Đã được thích:
    0
    Bạn hãy thử xem qua website của bọn mình, rồi thử cho một câu slogan ! Nếu hay bọn mình sẽ... mời đi... uống ...
    http://www.diachiso.com
    Slogan của quán bánh mỳ thì mình nghĩ nên đơn giản thôi: "Sáng nay ăn gì nhỉ...? Bánh mỳ kẹp!". Vì sáng khi đi làm mình nghĩ, nên ăn gì nhỉ? Sau đó mới đến quán bán thứ đó ăn. Nhà đất, nước mắm thì mình chịu.
    Bạn zippie có vẻ căng thẳng nhỉ, không quan trọng đâu! Bạn viết sao nhiều ặc ặc thế? Bạn có vẻ chưa chín chắn! Lại có bạn kêu tiền internet tăng, bạn được giao lưu thì phải trả tiền chứ? Ra quán cafe thì cũng phải 5k/ly chứ?
    Được diachiso sửa chữa / chuyển vào 20:45 ngày 10/08/2007

Chia sẻ trang này